Høstaktiviteter

Regatta

Høstsesongen er i gang og vi inviterer alle interesserte å være med på mandagsregatta! Du trenger ikke være medlem, har egen båt eller har seilt før – ta kontakt med oss på msf@mandal-seilforening.no og vi finner en ledig plass. Det er alltid gøy med mer mannskap, og sjøen på høsten enda finere å oppleve uten motor. Vi møter på Lillebanken og i byen ved brygga ved Extra kl. 17 (16:30 etter hvert når det blir mørkere).

Modellseiling

Den 22. – 25.08. er det modellseiling i Tregde. I anledning av MSF sitt 50-årsjubileum og Norsk Modellseilforenings 120-årsjubileum arrangeres en regatta på lørdag (Sørlandsmesterskap). Blant deltagerne finner vi tidligere verdensmestere i modellseiling, NMS’s egen sølvmedaljør fra årets VM i Sverige samt andre profilerte seilere fra Norge. Programmet finnes her.

Torsdag, fredag og søndag vil det være mulig å prøve litt selv!

Windsurfing

Windsurfing fortsetter etter vindforhold. Vi har en aktiv gruppe som er alltid glad for å flere som vil være med. Det neste nybegynnerkurset kommer i 2025.